chevron_leftWróć do: Strona główna

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienie
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Jeśli złożone zamówienie zostało przez biuro przekazane do realizacji, to nie ma możliwości go anulowania. Niemniej jednak w niniejszym przypadku prosimy o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta, gdyż tego typu sprawy rozpatrywane są indywidualnie

Jakie jest minimum logistyczne?

Stosujemy minimum logistyczne wysokości 1000.00 zł netto

Czy mogę zwrócić błędnie zamówiony produkt?

Dostawa towaru
Kto płaci za wysyłkę?

Jeśli do klienta wysyłamy towar, którego równowartość przewyższa 4000,00 zł netto to wysyłkę opłaca GAMAR. W przeciwnym wypadku fakturujemy kontrahentowi koszt dostawy towaru zgodnie z otrzymaną ofertą od firmy FedEX

Jaka firma dostarcza zamówiony towar?

Palety oraz paczki do naszych kontrahentów dostarcza firma FedEX

Ile trwa dostawa towaru?

Opierając się na podpisanej z firmą FedEX umowie oraz wieloletniej obserwacji, dostawa towaru nie trwa dłużej niż 2 dni robocze od daty odebrania przez kuriera palety oraz paczki z naszej siedziby

Do góry arrow_upwardDo góry
Używamy plików cookies
Robimy to, aby zapewnić poprawne działanie naszego serwisu internetowego. Dodatkowo, po wyrażeniu przez Ciebie zgody na użycie innych rodzajów plików cookies, będziemy mogli lepiej zrozumieć to, co Cię interesuje.
Ustawienia cookies Required Cookies -